Nu ar det gjort! - Hååår borta.......

Sa, nu ar det gjort.
Haret ar borta.
Punkfrillan och sista lockarna. Rakapparaten har gatt over skallen min.
Faktiskt redan for tva-tre veckor sedan, blev paskagg, men eftersom jag lever i sydeuropa nu med mananakulturen, latsas vi att detta ar tidsskillnaden.
Sov med mossa forsta natterna i Barcelonas kyla innan jag vant mig.
Sa harligt att slippa shampoo och dylikt, styling och hartestar i ogonen!
Rent och naket, precis som vi foddes.
Fick Sinnead O'Connor i tanken nar jag sag mig i spegeln forsta gang. Saklart. Bedom sjalva:








Och det vaxer sa det knakar.
Har redan en fin liten snagg.

Kommentarer
Postat av: Malla

Hey Ruthie, du är då het som aldrig förr i din snaggade look!

2007-04-24 @ 12:20:27
URL: http://www.pachamalla.net
Postat av: Ulli

Skitsnyggt läckerbit!!

2007-05-10 @ 09:22:11
URL: http://bibliwoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0