Uppdatering..

Hej ni som läser det här!
Nu har jag nedan lagt in alla mina resterande reseberättelser (egentligen skrivna som krönikor, kanske därav tonen) från våren 2007.
Efter härliga veckor i Norden med Åbomat, Stockholmssläkt och Delsjöbad och Slottsskogehäng, diverse inträdesprov , SM i poetry slam mm, bär det nu igen av söderut. På söndag når jag den påstått
paradislika
oförstörda
oexploaterade
medelhavsön Formentera, söder om Ibiza
.................
Ooh, nu har jag varit dum och spridit ordet! Men strunt samma, ni som läser detta är ju säkert inte så många. Och i alla fall inte så farliga (äger inga reseföretag etc).

Lovar att skriva mer, oftare och mer uppdaterat därifrån!
Under förutsättning att elledningarna nått palmerna och jag inte vill få cancer på playan hela tiden

Peace love and solsalva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0