Välkommen till min blogg!

Jag är på nätet, alltså finns jag

Jag andas luft i mina lungor, alltså finns jag

Jag är på nätet, alltså finns jag

Jag möter en blick och den ser mig, alltså finns jag

Jag är på nätet, alltså finns jag

Jag trampar uppför gatan, svänger i piruetten och känner mina lårmuskler, alltså finns jag

Jag är på nätet, alltså finns jag

Jag känner doften av bordsgrannens fis, alltså finns jag

Jag är på nätet, alltså finns jag


Jag får en kram, alltså finns jag

Jag är på nätet, alltså finns jag

Jag känner smaken av avocado, salt, apelsinjos, konstiga frukter på min tunga, alltså finns jag

Jag har en blogg som du läser, alltså finns jag


Jag har en tanke, men den säger jag inte, och därför vet jag att jag finns utöver nätet



En för alla, alla för en

men inte med internet


Ruthlessly yours


Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen!

2007-03-05 @ 16:26:42
Postat av: linda rödräv.

och jag KÄNNER att du lever.. du dansar runt med glöden. klart som fan att du finns ärade fågelbarn. lyckan vare med dig nu. shine on you lovely.

2007-03-05 @ 21:39:05
Postat av: K

Coolt! Hoppas du har det bra i soliga Spanien...

2007-03-08 @ 15:58:54
Postat av: rödräv

saknar dina varma händer och din inspirerande anda.

2007-03-11 @ 12:56:38
Postat av: CusinC

Terve!
Har precis lyssnat på ditt bidrag och lagt min röst (men på vem säjer jag inte, i demokratins namn). Du trodde du kunde Sverige och jag trodde att jag hörde hemma i Finland. Rubrikförslag till sommarprat: Att inte höra hemma i sitt hemland.
Hasta luego.
cam.

2007-05-16 @ 15:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0