Dags att sommarprata...

....för en ung tjej, inte sant?
Jag har blivit utvald som en av tio lyssnarkandidater att kanske få sommarprata i P1 i sommar!!!!!!!!! Utav 850 bidrag.  yeah

SR ringde förra veckan när jag satt på franska tåget - bästa födelsedagspresenten jag kunde få..
Hade på några timmar skrivit och sedan med darrig röst talat in mitt fem-minutersbidrag på telefonsvararen, 20 minuter före deadline!, medan mina franska vänner satt i rummet bredvid och tittade på första valomgången i presidentvalet. Var sjukt kul att ha gjort det, att ha hunnit dessutom, men aldrig trodde jag då att det faktiskt skulle gå vidare!

Så, ni som läser detta, vill ni bara lägga en sympatiröst, eller faktiskt få lite mer info och lyssnarprov, gå in på SR:s hemsida, tror länken här borde fungera http://www.sr.se/cgi-bin/P1/program/index.asp?ProgramID=2071

Om inte annat: jag är den enda unga tjejen bland kandidaterna och det är väl dags att Sveriges unga röster når in i prestigefyllda, +40 Sommar?!! Jag trodde väl det.
Lovar att spela bra musik

Röstandet pågår till den 27 maj...

Glad Rutha

Kommentarer
Postat av: Mattias

Hallå Ruthless!

Jag undrade just vad du hade för dig ... Jag röstar på dig och hoppas du kommer med som pratare. Ha det gott!

2007-05-13 @ 06:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0