I träda må vi beträda

Mitt webbloggande har varit dåligt sen ett bra halvår. Läser du detta är du säkert borttappad på internet...

Ska jag försöka bli aktiv igen bör man väl fråga sig: för vem?
För loggboken på nattduksbordet tar aldrig uppehåll. Sida fyller sida av livsfragment.
Var gömmer du dina ord? I offentligheten, outtalade inom dig eller i madrassen? Eller bredvid som jag gör.
Och varför har du dem där du har dem? Är det ett medvetet val, feghet eller gammal vana.
I tider av verbal utfläkning på nätet kanske det kan vara värt att fundera på.
Kommentarer av webbvilsna läsare mottages gärna. This is an experiment.

Kommentarer
Postat av: Bibli

Jag är här. Jag läser om du skriver. Jag skriver oavsett om andra läser.

Min blogg blir snarare som ett kalendarium med lite infogade känslor än en dagbok. Den hjälper mig få överblick och perspektiv. Den låter mig vältra i nostalgi över gamla känslostormar och kärlekar när det behovet finns.

2008-05-28 @ 12:17:40
URL: http://bibliwoman.blogg.se
Postat av: cusin canin

Äntligen!
Har tittat in alltid då och då... (tala om trogen läsarkrets) och precis som jag höll på att ge upp hoppet...
Ska försöka få ihop ett mess på facebook, inte för att jag har något intressant att komma med. Hoppas allt är bra med dig.

2008-06-03 @ 21:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0